keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Heissan heissan!

Nyt kerrankin mulla on hyvä syy sanoa, etten ole oikeasti PÄÄSSYT kirjoittamaan blogia. Ja se syy on, että tablettimme meni juuri muutama päivä takaperin rikki ja sitä ennen olen vain ollut kyläluutana... vähän joka paikassa 8D
No mutta. Nyt tulee vain tämmöinen lyhyt postaus, koska yritän saada JO huomiseksi uuden postauksen. Voin vähän raottaa ovea sinne ensi postaukseen sen verran, että se liittyy mun rakkaaseen harrastukseen. Mahdollisesti juuri sinä siellä tiedät sen :)
Kuvia yritän siihen postaukseen saada paljon, koska kuvien määrä edellisissä postauksissa ei ole kauhean suuri. Jos tykkäät minun blogista kerro siitä ihneessä kaverille! Vielä mulla on opittavaa bloggerin suhteen mutta kyllä se siitä muovautuu ;)
Mutta ei kukaan voi koskaan saavuttaa täydellisen ihmisen titteliä. Harjoitus tekee mestarin! :)

  ♡Pusuin, Niia♡

2 kommenttia:

Tuuli kirjoitti...

Kiva blogi! Ehkä voisit muokata tekstin väristä tummemman, koska ainakaan kännykällä tekstin alku ei näy. Kirjotat oikeasti tosi hyvin! Alan seuraamaan blogiasi. ;-)

Nipsun blogi kirjoitti...

Kiitos! Muokkailin blogia selvemmäksi ja varmasti silmään miellyttävämmäksi. Minäkin teen postaukset kännykällä joten on ollut muutenkin vaikeuksia blogin kanssa. Kiitos kommentista! <3