torstai 3. maaliskuuta 2016

Höpöttelyä

Noniin. Taas blogin parissa ollaan ja ei siinä mitään. Teen tähän väliin höpöttely postauksen, koska seuraava postaus on vielä työn alla :)
Tällä hetkellä olen yksin kotona lomaa viettämässä koska minun äiti on töissä. Mutta niin joissain postauksissani on jonkinlaisia kirjoitusvirheitä siksi, koska kirjoittelen tabletilla joten se muokkailee itse niitä sanoja. Minun on pitänyt jo kauan laittaa asetuksista se pois mutta arvatkaa muistanko ikinä. :D
Kello on nyt kolme päivällä ja on torstai eli loma loppuu kohta. Ei kiva :(:
Voisin kirjoittaa puhelimellakin blogia, mutta se on paljon vaikeampaa puhelimella, kuin tabletilla. Mutta seuraava postaus tulee toivottavasti pian, koska niin kuin äsken sanoinkin se on vielä työn alla. No ei kai muuta koitan löytää jonkun kuvan tuolta tähän loppuun jos vaikka löytäisinkin :)
                                 Kuvassa minä ja kaverini.  Minä olen vlkopaitai-
                                                                      ne.

                                            ♡nipsu kiittää ja kumartaa♡

Ei kommentteja: